Rudbeck

Övergripande information för länet

Huvudman för skolan är Sollentuna kommun.

Typ av service
Gymnasieskola
Organisationsform
Kommunalt
Verksam i
Sollentuna
Kontakt och adress
Adress Malla Silfverstoples väg 3
192 51 Sollentuna
Telefon 08-579 218 30
Fax 08-35 05 77
E-post
Webbplats http:/​/​www.​rudbeck.​se/​
Kontakter Anneli Malmberg Hedlund, gymnasiechef
Anders Unosson, rektor EK
Annika Westin, rektor HU och AST
Leonard Killander, rektor NA
Marie Anderzén, Rektor, EE, TE
Ola Lagerström, rektor IM, Löpargymnasiet och Orienteringsgymnasiet
Staffan Bjuhr, rektor ES, SA och musikklasser
Fakta om gymnasieskolan
Allmänna fakta
Antal elever 1 1975
Behöriga lärare, % 2 91
Valbara program Ekonomi, El och energi, Estetiskt, Humanistiskt, Introduktionsprogram, Naturvetenskap, Samhällsvetenskap, Teknik
2018 – Nöjdhet med skolan 3
Svarsfrekvens 81%
 
Antal svarande 500
Jag känner mig trygg på min skola 90%
 
Det är arbetsro på mina lektioner 63%
 
Jag får extra hjälp om jag behöver 63%
 
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera 36%
 
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen 51%
 
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till 40%
 
Jag kan rekommendera min skola till andra elever 77%
 
2018 – Nöjdhet med skolan, Barn och fritid 4
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2018 – Nöjdhet med skolan, Bygg och anläggning 5
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2018 – Nöjdhet med skolan, Ekonomi 6
Svarsfrekvens 81%
 
Antal svarande 129
Jag känner mig trygg på min skola 87%
 
Det är arbetsro på mina lektioner 56%
 
Jag får extra hjälp om jag behöver 59%
 
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera 29%
 
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen 43%
 
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till 33%
 
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever 69%
 
Jag kan rekommendera min skola till andra elever 71%
 
2018 – Nöjdhet med skolan, El och energi 7
Svarsfrekvens 81%
 
Antal svarande 21
Jag känner mig trygg på min skola 71%
 
Det är arbetsro på mina lektioner 38%
 
Jag får extra hjälp om jag behöver 65%
 
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera 26%
 
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen 60%
 
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till 45%
 
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever 62%
 
Jag kan rekommendera min skola till andra elever 71%
 
2018 – Nöjdhet med skolan, Estetiskt 8
Svarsfrekvens 88%
 
Antal svarande 14
Jag känner mig trygg på min skola 79%
 
Det är arbetsro på mina lektioner 71%
 
Jag får extra hjälp om jag behöver 73%
 
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera 43%
 
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen 43%
 
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till 36%
 
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever 79%
 
Jag kan rekommendera min skola till andra elever 71%
 
2018 – Nöjdhet med skolan, Fordon och transport 9
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2018 – Nöjdhet med skolan, Handel och admin 10
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2018 – Nöjdhet med skolan, Hantverk 11
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2018 – Nöjdhet med skolan, Hotell och turism 12
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2018 – Nöjdhet med skolan, Humanistiskt 13
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2018 – Nöjdhet med skolan, IB 14
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2018 – Nöjdhet med skolan, Industritekniskt 15
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2018 – Nöjdhet med skolan, Naturbruk 16
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2018 – Nöjdhet med skolan, Naturvetenskap 17
Svarsfrekvens 77%
 
Antal svarande 123
Jag känner mig trygg på min skola 96%
 
Det är arbetsro på mina lektioner 65%
 
Jag får extra hjälp om jag behöver 63%
 
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera 44%
 
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen 58%
 
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till 41%
 
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever 77%
 
Jag kan rekommendera min skola till andra elever 78%
 
2018 – Nöjdhet med skolan, Restaurang och livsmede 18
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2018 – Nöjdhet med skolan, Samhällsvetenskap 19
Svarsfrekvens 80%
 
Antal svarande 128
Jag känner mig trygg på min skola 89%
 
Det är arbetsro på mina lektioner 63%
 
Jag får extra hjälp om jag behöver 56%
 
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera 30%
 
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen 46%
 
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till 35%
 
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever 76%
 
Jag kan rekommendera min skola till andra elever 79%
 
2018 – Nöjdhet med skolan, Teknik 20
Svarsfrekvens 91%
 
Antal svarande 80
Jag känner mig trygg på min skola 93%
 
Det är arbetsro på mina lektioner 71%
 
Jag får extra hjälp om jag behöver 76%
 
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera 45%
 
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen 59%
 
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till 53%
 
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever 71%
 
Jag kan rekommendera min skola till andra elever 82%
 
2018 – Nöjdhet med skolan, VVS och fastighet 21
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2018 – Nöjdhet med skolan, Vård och omsorg 22
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan 23
Svarsfrekvens 77%
 
Antal svarande 456
Jag känner mig trygg på min skola 94%
 
Det är arbetsro på mina lektioner 72%
 
Jag får extra hjälp om jag behöver 73%
 
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera 42%
 
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen 57%
 
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till 49%
 
Jag kan rekommendera min skola till andra elever 84%
 
2017 – Nöjdhet med skolan, Barn och fritid 24
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Bygg och anläggning 25
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Ekonomi 26
Svarsfrekvens 83%
 
Antal svarande 125
Jag känner mig trygg på min skola 96%
 
Det är arbetsro på mina lektioner 77%
 
Jag får extra hjälp om jag behöver 70%
 
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera 39%
 
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen 62%
 
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till 49%
 
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever 83%
 
Jag kan rekommendera min skola till andra elever 79%
 
2017 – Nöjdhet med skolan, El och energi 27
Svarsfrekvens 93%
 
Antal svarande 14
Jag känner mig trygg på min skola 100%
 
Det är arbetsro på mina lektioner 79%
 
Jag får extra hjälp om jag behöver 92%
 
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera 50%
 
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen 86%
 
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till 71%
 
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever 79%
 
Jag kan rekommendera min skola till andra elever 100%
 
2017 – Nöjdhet med skolan, Estetisk 28
Svarsfrekvens 63%
 
Antal svarande 12
Jag känner mig trygg på min skola 92%
 
Det är arbetsro på mina lektioner 64%
 
Jag får extra hjälp om jag behöver 64%
 
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera 9%
 
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen 55%
 
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till 55%
 
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever 83%
 
Jag kan rekommendera min skola till andra elever 83%
 
2017 – Nöjdhet med skolan, Fordon och transport 29
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Handel och admin 30
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Hantverk 31
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Hotell och turism 32
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Humanistisk 33
Svarsfrekvens 64%
 
Antal svarande 9
Jag känner mig trygg på min skola 67%
 
Det är arbetsro på mina lektioner 44%
 
Jag får extra hjälp om jag behöver 56%
 
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera 0%
 
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen 33%
 
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till 22%
 
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever 89%
 
Jag kan rekommendera min skola till andra elever 78%
 
2017 – Nöjdhet med skolan, IB 34
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Industritekniskt 35
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Naturbruk 36
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Naturvetenskap 37
Svarsfrekvens 77%
 
Antal svarande 139
Jag känner mig trygg på min skola 93%
 
Det är arbetsro på mina lektioner 75%
 
Jag får extra hjälp om jag behöver 75%
 
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera 40%
 
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen 54%
 
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till 45%
 
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever 81%
 
Jag kan rekommendera min skola till andra elever 81%
 
2017 – Nöjdhet med skolan, Restaurang och livsmed 38
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Riksrekryterande utbild 39
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Samhällsvetenskap 40
Svarsfrekvens 76%
 
Antal svarande 92
Jag känner mig trygg på min skola 93%
 
Det är arbetsro på mina lektioner 61%
 
Jag får extra hjälp om jag behöver 68%
 
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera 44%
 
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen 52%
 
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till 46%
 
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever 78%
 
Jag kan rekommendera min skola till andra elever 85%
 
2017 – Nöjdhet med skolan, Teknik 41
Svarsfrekvens 70%
 
Antal svarande 65
Jag känner mig trygg på min skola 95%
 
Det är arbetsro på mina lektioner 77%
 
Jag får extra hjälp om jag behöver 88%
 
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera 56%
 
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen 62%
 
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till 58%
 
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever 90%
 
Jag kan rekommendera min skola till andra elever 97%
 
2017 – Nöjdhet med skolan, VVS och fastighet 42
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Vård och omsorg 43
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Marinteknikutbildning 44
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Flygteknikutbildning 45
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Jag känner mig trygg på min skola -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Sjöfartsutbildning 46
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Yrkesdansarutbildning 47
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
  1. Fotnot 1, Källa: Skolverket/Sweco. Uppgiften avser: oktober 2018 Gymnasieskolan, oktober 2013 Gymnasiesärskolan.
  2. Fotnot 2, Källa: Skolverket/Sweco. Andel lärare, heltidstjänster, med pedagogisk högskoleexamen som var anställda oktober 2018.
  3. Fotnot 3, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  4. Fotnot 4, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  5. Fotnot 5, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  6. Fotnot 6, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  7. Fotnot 7, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  8. Fotnot 8, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  9. Fotnot 9, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  10. Fotnot 10, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  11. Fotnot 11, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  12. Fotnot 12, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  13. Fotnot 13, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  14. Fotnot 14, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  15. Fotnot 15, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  16. Fotnot 16, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  17. Fotnot 17, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  18. Fotnot 18, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  19. Fotnot 19, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  20. Fotnot 20, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  21. Fotnot 21, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  22. Fotnot 22, Webbenkät till eleverna våren 2018. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  23. Fotnot 23, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  24. Fotnot 24, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  25. Fotnot 25, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  26. Fotnot 26, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  27. Fotnot 27, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  28. Fotnot 28, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  29. Fotnot 29, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  30. Fotnot 30, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  31. Fotnot 31, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  32. Fotnot 32, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  33. Fotnot 33, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  34. Fotnot 34, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  35. Fotnot 35, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  36. Fotnot 36, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  37. Fotnot 37, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  38. Fotnot 38, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  39. Fotnot 39, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  40. Fotnot 40, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  41. Fotnot 41, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  42. Fotnot 42, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  43. Fotnot 43, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  44. Fotnot 44, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  45. Fotnot 45, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  46. Fotnot 46, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  47. Fotnot 47, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.

Mer om oss

Här på Jämför Service kan du jämföra olika skolor utifrån elevernas kunskapsresultat, hur nöjda eleverna är med sin skola, andel behöriga lärare med mera. Denna information kan du ha nytta av inför ditt val av skola.

Genom att välja referensvärde under Jämför med referens kan du jämföra skolan med ett snittvärde för Stockholms läns eller Sveriges skolor. Mer om verksamheten kan du läsa på skolans egen webbplats. På www.gyantagningen.se hittar du all information du behöver om antagning till gymnasieskola.

Hitta hit

Karta
Karta med positionen för Rudbeck utmarkerad
Malla Silfverstoples väg 3, Sollentuna
Position
Lat N 59º 26' 37" Lon E 17º 57' 17"
RT90 X 6593437 Y 1621956

Mer information på webben

Jämför service är ett verktyg på stadens webbplats där hela Stockholms stads serviceutbud finns samlat. Här hittar du t.ex. bilder, filmer, kvalitetsgarantidokument och jämförelser
http://ksl.gyantagningen.se/-/Jamfor/

Välj vad som ska komma med i det genererade produktbladet