Individuella gymnasiet Ekerö

Övergripande information för länet

Huvudman för skolan är Ekerö kommun

Typ av service
Gymnasieskola
Organisationsform
Kommunalt
Verksam i
Ekerö
Kontakt och adress
Adress Fredrikstrandsvägen 2 A
178 31 Ekerö
Telefon 08-560 392 72
E-post
Webbplats http:/​/​www.​ekero.​se/​ivg
Kontakt Rolf Sörman, Rektor
Fakta om gymnasieskolan
Allmänna fakta
Antal elever 1 21
Behöriga lärare, % 2 81
Valbara program Introduktionsprogram
2017 – Nöjdhet med skolan 3
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Barn och fritid 4
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Bygg och anläggning 5
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Ekonomi 6
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, El och energi 7
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Estetisk 8
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Fordon och transport 9
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Handel och admin 10
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Hantverk 11
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Hotell och turism 12
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Humanistisk 13
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, IB 14
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Industritekniskt 15
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Naturbruk 16
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Naturvetenskap 17
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Restaurang och livsmed 18
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Riksrekryterande utbild 19
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Samhällsvetenskap 20
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Teknik 21
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, VVS och fastighet 22
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Vård och omsorg 23
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Marinteknikutbildning 24
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Flygteknikutbildning 25
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Jag känner mig trygg på min skola -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Sjöfartsutbildning 26
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2017 – Nöjdhet med skolan, Yrkesdansarutbildning 27
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan 28
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, Barn- och fritid 29
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, Bygg- och anläggning 30
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, Ekonomi 31
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, El- och energi 32
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, Estetiskt 33
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, Fordon- och transport 34
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, Handel och admin 35
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, Hantverk 36
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, Hotell och turism 37
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, Humanistiskt 38
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, IB 39
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, Industritekniskt 40
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, Naturbruk 41
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, Naturvetenskap 42
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, Restaurang och livsmed 43
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, Riksrekryterande utbild 44
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, Samhällsvetenskap 45
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, Teknik 46
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, VVS och fastighet 47
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
2016 – Nöjdhet med skolan, Vård och omsorg 48
Svarsfrekvens -
Antal svarande -
Jag känner mig trygg på min skola -
Det är arbetsro på mina lektioner -
Jag får extra hjälp om jag behöver -
Undervisningen motiverar mig till att vilja lära mig mera -
Mina lärare har informerat mig om vad som krävs för att uppnå de olika betygen -
Mina lärare informerar mig under kursens gång, om hur jag ligger till -
Jag kan rekommendera mitt gymnasieprogram till andra elever -
Jag kan rekommendera min skola till andra elever -
  1. Fotnot 1, Källa: Skolverket/Sweco. Uppgiften avser: oktober 2016 Gymnasieskolan, oktober 2013 Gymnasiesärskolan.
  2. Fotnot 2, Källa: Skolverket/Sweco. Andel lärare, heltidstjänster, med pedagogisk högskoleexamen som var anställda oktober 2016.
  3. Fotnot 3, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  4. Fotnot 4, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  5. Fotnot 5, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  6. Fotnot 6, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  7. Fotnot 7, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  8. Fotnot 8, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  9. Fotnot 9, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  10. Fotnot 10, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  11. Fotnot 11, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  12. Fotnot 12, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  13. Fotnot 13, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  14. Fotnot 14, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  15. Fotnot 15, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  16. Fotnot 16, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  17. Fotnot 17, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  18. Fotnot 18, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  19. Fotnot 19, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  20. Fotnot 20, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  21. Fotnot 21, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  22. Fotnot 22, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  23. Fotnot 23, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  24. Fotnot 24, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  25. Fotnot 25, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  26. Fotnot 26, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  27. Fotnot 27, Webbenkät till eleverna våren 2017. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  28. Fotnot 28, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  29. Fotnot 29, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  30. Fotnot 30, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  31. Fotnot 31, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  32. Fotnot 32, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  33. Fotnot 33, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  34. Fotnot 34, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  35. Fotnot 35, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  36. Fotnot 36, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  37. Fotnot 37, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  38. Fotnot 38, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  39. Fotnot 39, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  40. Fotnot 40, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  41. Fotnot 41, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  42. Fotnot 42, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  43. Fotnot 43, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  44. Fotnot 44, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  45. Fotnot 45, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  46. Fotnot 46, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  47. Fotnot 47, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.
  48. Fotnot 48, Webbenkät till eleverna våren 2016. Stapeln för varje fråga redovisar andelen som instämmer i påståendet d v s angett värdet 4 eller 5 på en fem-gradig instämmande skala. Undersökningen redovisas i sin helhet till vänster under relaterade dokument.

Mer om oss

Här på Jämför Service kan du jämföra olika skolor utifrån elevernas kunskapsresultat, hur nöjda eleverna är med sin skola, andel behöriga lärare med mera. Denna information kan du ha nytta av inför ditt val av skola.

Genom att välja referensvärde under Jämför med referens kan du jämföra skolan med ett snittvärde för Stockholms läns eller Sveriges skolor. Mer om verksamheten kan du läsa på skolans egen webbplats. På www.gyantagningen.se hittar du all information du behöver om antagning till gymnasieskola.

Hitta hit

Karta
Karta med positionen för Individuella gymnasiet Ekerö utmarkerad
Fredrikstrandsvägen 2 A, Ekerö
Position
Lat N 59º 17' 11" Lon E 17º 49' 15"
RT90 X 6575694 Y 1614880

Mer information på webben

Jämför service är ett verktyg på stadens webbplats där hela Stockholms stads serviceutbud finns samlat. Här hittar du t.ex. bilder, filmer, kvalitetsgarantidokument och jämförelser
http://ksl.gyantagningen.se/-/Jamfor/

Välj vad som ska komma med i det genererade produktbladet